Gadżety dla biegacza – co oferują organizatorzy biegów?

Jogging jest w ostatnim czasie ukochaną aktywnością ogromnej liczby Polaków. To sport, który można praktykować wszędzie, bowiem nawet w pokaźnych miastach znajdą się deptaki i rozległe tereny zielone, gdzie można biegać. A co najważniejsze – jogging niewiele kosztuje. Wystarczy zaledwie posiadać porządne buty, oddychającą koszulkę i szczyptę samozaparcia.

Zestawy gadżetów dla biegacza – nie tylko numery startowe i koszulki

Nawet w małych miejscowościach co roku odbywają się półmaratony, w których biorą udział nie tylko profesjonaliści, ale i amatorzy tego sportu. Zgłoszenie się na taką imprezę sportową często wiąże się z kilkunasto złotową wpłatą, w ramach której poza możliwością startu biegacze odbierają również parę gadżetów. Podstawą takiego pakietu startowego z reguły jest koszulka biegowa, numer startowy, rzadziej izotonik. Jednakże coraz częściej organizatorzy maratonów dodają do nich więcej gadżetów dla biegacza. Na bardziej prestiżowych eventach sportowych są to być m.in. opaska do biegania na ramię, w której można schować telefon albo klucze, nieduży ręcznik do wytarcia potu czy też pojemniejszy pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka. Zawodnicy bardzo lubią dostawać takie pakiety gadżetów, ponieważ nawet jeśli nie zdobędą w biegu zadowalającej pozycji, to koszulka z nazwą imprezy będzie stanowić fizyczną pamiątkę z partycypacji w biegu. Co najważniejsze, jest to pamiątka użyteczna, którą biegacz może zakładać w czasie codziennych treningów.

Gadżety dla biegacza – nanieś na nie logo organizatora biegu

Małe i większe eventy sportowe nie mogłyby naturalnie istnieć bez wsparcia patronów pokrywających koszty ich organizacji. Zwykle logo organizatorów i sponsorów biegów umieszcza się nie tylko na ulotkach lub billboardach reklamujących imprezę, ale także i na gadżetach wręczanych sportowcom. Zależnie od rodzaju tkaniny czy tworzywa, z którego wykonane są gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu sponsorów używane są rozmaite techniki nadruku. W przypadku odzieży sportowej jest to głównie sitodruk, który zapewnia wysoką trwałość grafiki.