Na www.youtube.com uzyskasz więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, by wyświetlała się ona pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego znaleźć rzetelną agencję SEO? Należy wsłuchać się w sugestie specjalistów.
Jak wybrać solidną firmę SEO? Google opublikowało o tym kurs
Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo obecności innych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Baidu bądź DuckDuckGo, nadal liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce pozyskać widoczność w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, przeważnie nie jest to łatwe bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś zupełnie nowym, i zamieściło krótki kurs, jak wybrać rzetelną agencję SEO.
Najistotniejsze cechy solidnej firmy SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, m.in. poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
- zdolność estymacji budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia planowanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy i kto jest jego najsilniejszą konkurencją.
Przedstawicielka Google akcentuje również, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą widoczne rezultaty zwykle po paru miesiącach działań.