Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy wybierają się na targi lub planują promocję, częstokroć pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale też być na tyle przydatny, by na co dzień z niego korzystali i tą drogą wytworzyli więź z marką. Takim artykułem są właśnie torby z logo firmy.
Rodzaje toreb z nadrukiem
Sprawdzając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie spostrzeżemy, że pod frazą “torba” kryje się sporo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo użyteczny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk logo czy nazwy imprezy na płóciennych, jutowych i bawełnianych torbach na ramię po prostu wyśmienicie się prezentuje, a jednocześnie jest dostatecznie trwały, żeby długo utrzymywać się na tkaninie. Innym plusem takich toreb jest ich cena. W zależności od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, koszt w większości wypadków rozpoczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy nanosi także na torbach na notebooka czy torbach termoizolacyjnych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy dużych sympozjów oraz pokazów. Oczywiście, cena produktów tego rodzaju i wykonania nadruku na nich jest wtedy odpowiednio wyższa – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.
Nie tylko torby z logo?
Podmioty organizujące działania marketingowe na ogół zamawiają więcej niż jeden typ gadżetów. Winny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych produktów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami bawełnianymi warto zdecydować się m.in. na nadruk na zagłówkach, koszulkach bądź innych przydatnych artykułach z tkaniny albo uzupełnić zlecenie o standardowe gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy i ołówki, które wciąż są lubiane przez klientów.